Väestönsuojamerkki

Väestönsuojan hoitajan kurssi

Kurssi antaa pätevyyden väestönsuojan omatoimiseen vuositarkastukseen ja -huoltoon. Kurssin tavoitteena on antaa koulutettaville sellaiset tiedot ja taidot, että he tuntevat väestönsuojelun perusteet, osaavat suunnitella väestönsuojan käyttöön laiton, huoltaa ja tarkastaa suojan, tehdä tiiveyskokeet, sekä johtaa ja ohjata suojassa olevien toimintaa.
Väestönsuojan huolto, tarkastus sekä tiiveyskoe kuuluvat kiinteistön omistajan vastuulle.

Kurssiaika: perjantai 5.11.2020 klo 9.00-15:00

Kurssipaikka: Joensuun paloasema, Noljakantie 4, 80140 Joensuu

Kohderyhmä:  Yritysten, taloyhtiöiden ja yhteisöjen väestönsuojan hoitohenkilöstölle ja heidän varahenkilöilleen

Kouluttaja: Janne Rahunen, Kata Safety Oy

Kurssimaksu: 95,00 €/henkilö + alv 24%, laskutetaan kurssin jälkeen, Hinta sisältää kurssimateriaalin, lounaan ja 2 x kahvit.

Pelastusliiton jäsenet saavat kurssihinnasta 10 %:n alennuksen.

Ilmoittautuminen:  viimeistään keskiviikkona 27.10.2021 klo 15:00 mennessä ensisijaisesti sähköisesti taisoittamalla puh. 040-480 4966 tai sähköpostilla osoitteeseen pelastusalanliitto@pkpelastuslaitos.fiKurssi järjestetään yhteistyössä Pohjois-Karjalan Pelastuslaitoksen kanssa. Kurssi järjestetään, mikäli ilmoittautuneita on vähintään 10 hlöä ja mukaan kurssille otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä max 20 osallistujaa. Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuneille lähetetään kurssivahvistus viimeistään noin viikko ennen kurssin alkua.

Ilmoittautumisen peruminen:

• peruutus ennen ilmoittautumisajan päättymistä veloituksetta
  • jos peruutus 1 vko ennen kurssin alkua laskutetaan ½ kurssihinnasta
  • peruutuksesta kurssin alkuun alle viikko, laskutetaan koko kurssihinta

Tervetuloa kouluttautumaan!

Ilmoittaudu tapahtumaan oheisella lomakkeella. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Ruokavalio

Rasti allergia/t ja ruokavalio/t