26.11.2021 TULITYÖKORTTI koulutus Joensuun paloasemalla

Tulityökortti koulutus 26.11.2021 Joensuun paloasemalla

Tulityökurssi 26.11.2021 (8h), klo 8-16, Joensuun paloasemalla, Noljakantie 4

HINTA: 103 €/hlö + alv 24 %, sis. koulutusmateriaalin, lounaan ja 2 x kahvit

Jokaisen kurssin viimeinen ilmoittautumispäivä on 1½ vkoa ennen kurssin alkua. Kurssi toteutuu, jos vähintään 10 hlöä on ilmoittautunut viikkoa ennen kurssin alkua. Kurssille otetaan ilmoittautumisia alkamispäivään saakka, mikäli kurssilla on tilaa (max 24 hlöä).

Kurssin aikana tutustutaan suojeluohjeeseen, perehdytään tulitöiden vartiointiin, tulitöihin liittyviin riskeihin ja niiden ehkäisyyn, hätäilmoituksen tekemiseen sekä alkusammutukseen. Opetusmuotoina käytetään sekä luennointia että käytännön harjoittelua. Kurssimateriaalina on oppikirja Tulitöiden turvallisuus.

Kurssin lopussa pidetään tutkintokoe. Hyväksyttävästi suoritetusta kurssista ja tutkintokokeesta myönnetään tulityökortti. Tulityökortti on pakollinen aina, kun tulitöitä tehdään tilapäisillä tulityöpaikoilla. Kortti on voimassa sekä Suomessa että Ruotsissa viiden (5) vuoden ajan. Tulityökortin haltijoista, sekä kurssinjohtajista ja koulutuksen järjestäjistä pitää rekisteriä Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö. Kurssi ei kelpaa ammattipätevyyspäiväksi, ellei sitä erikseen ole kurssin kohdalla mainittu.